2021-2022 BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME İŞLEMİ YAPACAK ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE

ÖĞRENCİ DUYURUSU

1- 2021 - 2022 Eğitim - Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ders Seçimleri (Enstitüler ve Diş Hekimliği Fakültesi hariç) 31 Ocak - 04 Şubat 2022 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir.

                Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.

                2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.                                                         

                3- a) 2021 YKS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirebilirler.

                b) İkinci Öğretim, Uzaktan Öğretim (yeni kayıt dahil) öğrencileri, öğrenim süresini aşan Birinci Öğretim öğrencileri, ikinci üniversite kapsamında Trakya Üniversitesi’ne kayıt olan öğrenciler ve yurt dışından öğrenci kabulü (kendi imkanı) ile öğrenim gören öğrencilerin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini AKBANK’ın herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)

İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:

                a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak http://www.trakya.edu.tr adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki  “Öğrenci Bilgi Sistemi”ne girebilir veya http://obs.trakya.edu.tr internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.

                b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.

                c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.

                ç) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.

                d) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.

                e) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.

                f) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.

               g) Konu ile ilgili sorularınızı kayıtlı olduğunuz (Enstitü / Fakülte / Yüksekokul / Meslek Yüksekokulu) Birim Öğrenci İşleri Bürosuna iletebilirsiniz.

 h) Öğrenci katkı payı veya öğrenim   ücretini   yatırmış   olan   öğrencilerimizin, dekontlarını 17 Şubat 2022 gününe kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.


NOT: Ders seçimlerinde öğrencilerin öncelikle (Ara Sınıf Öğrencileri İçin) daha önceki dönemden kesmiş olduğu zorunlu veya seçmeli dersler ile alıp başarısız olduğu dersleri alması gerekmektedir. Başarısız dersleri alan öğrenciler kalan kredileri ile kendi dönemlerinden ders alabilirler. Ders seçimlerinde hata bulunan öğrencilerin Danışmanları ile iletişime geçmeleri rica olunur. Öğrenci Bilgi Sisteminde yer alan " Mesaj" menüsünde yer alan "Mesajlarım" kısmından Danışmanları ile iletişime geçebilirler.

Bölüm Sınıf Danışmanlıkları

Tarih Bölümü Örgün Öğretim
Tarih Bölümü İkinci Öğretim
Bu içerik 25.01.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 152 kez okundu.